به گزارش روابطعمومی ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه؛
در این مراسم معنوی، برنامههای نوحهسرایی، مرثیهخوانی و عزاداری در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان اجرا شد و حاضران با ذکر مصائب اهل بیت (ع) به سوگواری پرداختند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، بر اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا تأکید و از دستاندرکاران و برگزارکنندگان این مراسم قدردانی کرد.
وی با اشاره به نقش ماندگار نهضت عاشورا در ترویج ارزشهای دینی و انسانی اظهار داشت: «با تمام ظرفیتها پای کار امام حسین (ع) هستیم و برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و تبیین راه و سیره آن حضرت و یاران وفادارش از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا پیام حقطلبی، ایثار و شهادتطلبی همواره در جامعه زنده و جاری بماند.»
در پایان این مراسم، از سالمندان حاضر و مدعوین پذیرایی به عمل آمد و حاضران با آرمانهای والای قیام عاشورا تجدید عهد کردند.
روابطعمومی
ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه
@behzisti_ksh ایتا
https://ble.ir/behzisti_ksh بله
https://www.behzisti.ir/service/province/kermanshah سایت












نظر شما